Out of the blue
Tuesday 29 September 2015 • 10:18 pm • 0 comments

29/9/2015 - The day that I couldn't ever forget.

Harini, hari paling TERUK yang aku pernah alami. Maigod. T_T

guess what ? my result really horrible that made me. pfft. i dont know how to describe more.
felt to died now. 

Disebabkan result aku tu, barang2 yg aku nak beli dlm insta burn
 T_T

Trial haritu, aku takbaca buku langsung. mujur fail 3 ja. tapi entah lah.
bersyukur lah jugak. tapi aku takda A. banyak kutip B dgn C je.

Well, mesti terkejut PAI aku dapat B/C enn ? Aku ni spesies malas membaca.
Haih. mohon kembalikan semula semangat untuk aku belajar.

Minta2 lah hati mama dgn ayah sejuk balik. Yelah tgh promosi kot.
Tapi takpalah, aku tunggu sale akhir tahun (kalau ada , T_T)
mintalah akak tu buat lagi sale. 

Akak tu jual barangan Cathydoll. Thorbaik tauu. Aku dah beli dah.
1 set snail blue khas muka berjerawat. --'
Aku memang muka bermasalah. bukannya flawless pun.

Tapi memang elok lah. 


Cathy doll acne cleanser 

Komen : Bau dia memang best gila. bau tea tree. cuci banyak kali
pun tak kering sbb cleanser ni melembabkan muka.
Aku pakai tak sampai seminggu pun dalam 4 hari centu lah.
Jerawat batu kat pipi kecut habis.
Thorbaik ahh. 


Komen : Snail bright tu function tuk muka combination macam muka berjerawat tetapi 
kering + berminyak. Muka sensitif sesuai sangat. Lagi best korang pakai dgn
acne cleanser. seriously. aku dah pakai dah pun tapi stop sbb aku
busy kes trial punya pasal. habis naik balik jerawat akibat tension.
Aku sangat2 syorkan muka berjerawat pakai set ni.

Komen : snail pink tu pulak tuk muka berminyak + berparut akibat jerawat.
Opps. Muka berjerawat kritikal tak digalakkan pakai snail pink ni sebab
dia untuk muka berparut je & takut korang bebel lak dkt akak insta napa
takde effect langsung pakai snail pink ni. haha.

Cathydoll ni asal dari Korea tetapi dipasarkan di Thailand.
Tau tak Karmart ? Di situ lah terletaknya kedai Cathydoll. (Ceh ayat)


Komen : Haa. Sapa yang muka berparut akibat jerawat tu, sesuai sangat lah pakai cleanser ni.
Cleanser ni dipanggil aura cleanser. Kalau mcm muka korang naik jerawat sebiji, sebiji.
Sesuai lah pakai weh. Cleanser ni sesuai dgn snail pink. jadi 1 set lah.


Komen : yang ni pulak kalau yg muka jerawat berpasir + blackhead + whitehead
penuh kat muka tu, sesuai sangat pakai cleanser ni. aku takpernah try lagi
tapi tgk testimoni dalam insta tu, semua kata cun. Aku pun teringin gak nk bli
tulah tak kesampaian. hiks T_T


Okay, tajuk dah lari. haha. mood dah okay balik. ni pun kes cerita lebar psl produk semua ni.
eh, dont worry. semua bahan2 dalam cleanser ni takda bahan kimia yg membahayakan.
selamat dari apa nama tu. yang memutihkan tu. merkuri dgn lagi satu tu.
aku tak reti sebut lah. --" 

SELAMAT. 

Kalau korang berminat. bolehlah melawat dkt instagram yang aku bagi ni.

Instagram : aura_myralis (kak myra)
Instagram : cathydollmalaysia (kak aemy)

p/s : diorang ni bagi layanan yg thorbaik weh. dah rupa kakak sendiri deh. haha
baik tau. banyak tnya pun tak kisah depa ni. haha. pergi lah
stalk2 ye. hee taa ~




OLDNEW
This Owner ♥
Click here


Welcome



Ola ! Please respect in my world.Harsh words are not allow.Follow me ? Up to you :)
Mood : Exhausting
Status :Journey as a senior for SPM2015 ♥

Chatting here ♥
Leave your footprint here


My Past ♥
Thanks for stalking :)

Old Memories


Credits ♥
A big clap for me and them ^^

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AsmaaRostaaa

Thanks :)