Hati
Sunday 7 December 2014 • 12:07 pm • 0 comments


Apa function hati ni sebenarnya ? Aku pun bukannya terer sangat bab bab 
organ dalaman manusia ni even ambik biologi. But what I know, manusia
kalau nak sakitkan someone yg dia sayang. Semua dkt HATI.

Aku penat lah dgn semua benda ni. Tapi aku pelik, why org yg kita paling sayang
adalah org yg selalu menyakiti hati kita. Dah lumrah kan, selalu jadi mcmtu.
Actually, aku pun taktahu lah kenapa dgn aku ni. Maybe sbb aku dah 
terlalu SAKIT dgn semua benda ni smpai aku pun " ya allah, dia ni dah knapa ? 
dh ada orglain ke ? dh tak syg aku ke ? " padahal dia just busy je pun.

Yelah kan, manalah tahu busy apa kn. Kadang kadang mesti dia ada benda penting dia nk buat kan ?
Tapi aku taknak lah selalu diabaikan. Bila bosan je, cari aku. Bila dah okay, campak aku mcm 
sampah jer. Aku pun ada jugak perasaan. Fikir lah sama perasaan aku.

Aku selalu sakit bila kau buat mcmtu dkt aku. 
" Love you no matter what happens " - you 
Aku harap sangat kata kata kau tu bukan sekadar habuk ditepi jalan.
Just do it, not talk.
Jangan cakap kosong je. If I was important things in your life, just make me feel it.
But if you want to know, only you in my heart. 

Aku pernah setia tapi cintaku dikhianati. But I have someone who's had changing my life.
He teaches me about loyalty. Since that day I met him, he's really meant to me as a friend, best friend and brother. That's why I'm really trust on you. Aku cuma nak jadi setia balik. 

So, please don't betray my love. I love you more than you know.
I miss you more than you said. I hope one day we'll meet again.


OLDNEW
This Owner ♥
Click here


Welcome



Ola ! Please respect in my world.Harsh words are not allow.Follow me ? Up to you :)
Mood : Exhausting
Status :Journey as a senior for SPM2015 ♥

Chatting here ♥
Leave your footprint here


My Past ♥
Thanks for stalking :)

Old Memories


Credits ♥
A big clap for me and them ^^

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: AsmaaRostaaa

Thanks :)